JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

nothing!

Publicerad 2010-05-06 12:50:35 i Allmänt

alla känslor är blandade just nu.. Igår höll jag på att bryta ihop, sen svimmade jag nästan, idag har jag någon orolig känsla, tom i hela mig, glad, arg, besviken, LESS!!!
Jaja.. Allting handlar väll om att kunna kontrollera/spela en känsla?! eller? näe det är nog inte så det funkar.
men allting känns som att det går åt helvete, men att jag måste hålla humöret uppe. :/

hur är det nu? bra är det väll inte.. men hur kommer det att bli? det går ju inte att fly från varandra så här som vi gör nu! Det är en sak som är säker.. men det känns som att vi måste få tänka på olika håll.. men det hjälper inte att jag är med kompisar och du åker på fester.. kanske måste vi vara själva? eller tillsammans och komma på något? jag vet inte faktiskt..men någonting säger mig att vi måste göra något åt alla våra tjaffs. vi kan inte leva såhär heller. Jag älskar dig mest av allt på denna jord! det kommer jag alltid att göra! men det är inte lösningen jämt!

Jaja.. Andra natten hos anki. :) idag händer det väll inte så mycket mer än att umgås med henne och carro..
Igår var vi på stan och gottade oss på allt snyggt som fanns överallt! :) myspys. det ble även en fika på stan och sen till abrå till linda och alex. 
Carro fick även en extreme makeover av anki. :D hon blev superfin när hon var klar! hon fick:

*Nyklippt hår - lite kortare bak och mycket upklippning, lite page aktigt, men ändå inte. lite annorlunda!
*Sminkning - foundation, puder, ljusare ögonskugga, en lite tjockare linjan av svart kajal nere på kanten på ögonlocken.
*En svart lång sexig klänning från botique såfin.
*spetsstrumpbyxor från Åhléns.
*Guldigt halsband samt örhängen från Åhléns.

men kvällen slutade ändå med att vi alla låg i ankis soffa! :D hehe jaa något mera behöver jag njog inte säga om det! Tycker du är tragisk som behandlar folk på det sättet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela