JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

Allmänt bränd !

Publicerad 2015-03-26 00:06:01 i Allmänt

ni vet när man är så trött i kroppen men hjärnan går i högvarv, typ så har min helgåller jag/början av veckan sett ut. Från party och glatt humör, till helt knäckt, till asflabb, till tokgråt. Så har det varit från och till sen fredag. 
 
Har känt mig gravid, om man ska ta i humöret, och psykos om man ska ta i hjärnans tillstånd. 
 
Att välja att förlora den man älskar är inte lätt alla gånger, och framförallt inte när ni precis flyttat in i hus, sagt ja till ett frieri, planerat sommaren, inrett allting, planerar bröllop, gått igenom flera år med varandra, i både gott och ont. 
 
Jag har alltid sagt att när någon frågar mig,
- Vill du gifta dig med mig? 
Och jag svarar,
- JA ! 
 
Så händer det bara en gång. Alltså att jag svarar ja en gång. Och det håller jag fast för. Jag ska inte bli en som svarar ja till flera. För mig gäller det en gång sen aldrig mer.
 
Jag vet, löjligt va? Gammalmodigt, överdramatisk.
 
Men det är sån jag är. Okej om man bestämmer sig för att
- Du hej, vi förlovar oss, bröllopet kan vi ta när vi vill. Vi har ingen brådska baby/älskling/gullet/kärlek/finaste/ängel, you name it! 
 
För mig är det den här gammalmodiga, traditionella, att efter frieri så är det inom ett år som gäller. 
 
MEN ! 
Nog om den saken. 
 
Måste ju få säga att huset börjar ta sig och inredningen verkar sköta sig själv! hinner inte med när allt händer känns det som. Och idag kom den nya sängen upp på plats ! Wohooooo
 
Så hej då soffan,(du var ändå skön), och hallå ljuvliga mjuka och fantastiska säng. Som jag ska sova som en lite prinsessa inatt. utvilad, grymt med plats och kanske även ''råkar'' knuffa ut mannen i huset. höhö men det man inte vet lider man inte av, jag sover ju ;) 
 
DOCK slog jag huvudet rejält, i både sängben, kant i trapp, garderoben OCH mina knogar när jag vek ihop filten. LYCKAT?! näe, SKÖNT?! absolut inte! 
 
Aja, cya beautiful humans, nu ska jag njuta framför tv_n med ett glas rött och klappa mig själv på aceln efter denna jobbdag och fixande hemma 
 
Puss o kram 
Hadeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela