JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

TROLL!

Publicerad 2015-03-18 23:47:57 i Allmänt

I detta inlägg kommer jag att skriva om en person som fått mycket kritik av folk i det onda.
En person som står rakryggad och pekar FUCK YOU till andra negativa och riktigt elaka och hemska människor som sitter bakom sin dator/mobil/platta och är så fruktansvärt tuffa, dem kallas också för TROLL!
 
men innan jag skriver om just hennes historia, hennes syn, hennes mål, och hennes följare så kan jag ta en liten frågestund och diskussion med mig själv och bara mig själv,eftersom detta är ett blogginlägg och ingen annan skriver med mig... till kommentarerna kommer. men här på bloggen alltså.. så jag är loooonely.. 
 
1. Vad händer med dagens människor?
2. Har folk ingen skam i kroppen längre?
3. Sen när blev det diktatur i sverige?
4. vad ger folk rätten till att kränka andra?
5. Hur kan porrfilmer, porrfoton och porrkataloger vara så frestande?
6. Hur kommer det sig att ingen får veta vem du är om du har dina,som du tycker, RÄTTA ÅSIKTER?
7. Kallar du din familj samma ord om dem har andra åsikter?
8. Varför är det inte olagligt att vara Troll?
9. Tycker du att du har större makt på det du gillar än andra som gillar något annat?
10. HUR KAN MAN ÖNSKA EN ANNAN MÄNNISKA ATT DÖ FÖR ATT DEN HAR SINA ÅSIKTER?!
 
Här är tio punkter som är för mig helt obegripliga. Så vitt jag vet så är det väldigt fritt att tycka och tänka som man vill enligt lag här i sverige, men tydligen har dagens elektronik tagit över den delen och därför har människor all rätt att klanka ner på andra människor som faktiskt står upp för sig själva och står för vad de tycker och vad de tror på. 
 
 
Den personen jag nu har valt att backa upp och skriva om är en person som gått igenom ett helvete, men fortfarande är så fruktansvärt stark och visar alla att vill man så kan man. Har man sina mål och står för sina åsikter och skiter i andra så klarar man allt. 
Även fast man har gått igenom vissa saker i livet som varit tuffare så lär man sig själv att tycka om sig själv och sin kropp ändå. 
Har man inte gått igenom något som ingen änns vill önska sig så visar hon ändå att, 
-Shit du är fantastisk som du är, spelar ingen roll, hela du är helt AMAZING!
 
Jag bokstavligen beundrar henne för det hon gör idag. 
 
För något år sedan så hände det som aldrig fick hända, hon har själv skrivit om det därför med glimten i ögat PH, skriver jag lite smått om det.
Vi hade festat och var på väg från festen, hon skulle hem och jag skulle fortsätta ner på krogen.
Så jag gick med henne för att vara säker på att inget skulle hända henne och att hon skulle komma hem tryggt.
 
När vi kom fram till hennes port så tog hon fram nyckeln och låste upp dörren och tackade för sig och gick in för att sova. Jag stod kvar nere och kände på porten om den var låst och därefter fortsatte min promenad.
 
Dagen efter fick jag veta att hon blivit påhoppad bakifrån med ett slag och våldtagen av en man.
Det var för mig helt ologiskt då jag var noga med porten, klockan var tolv, porten låser sig klockan nio så har han då stått och väntat på henne? Hur har han tagit sig in? är det någon han hälsat på någon granne där inne? 
 
Jag kan än idag inte sätta mig in i hennes sits att genomgå något dyligt. Men hon står upp med huvudet högt idag efter att ha bearbetat detta OCH tagit hand om och uppfostrat hennes vackra dotter, o ändå blickar framåt i livet. 
 
Ändå får hon kommentarer idag av människor som:
- Hoppas du blir våldtagen, hora ! 
- Du förtjänade det din äckliga feministfitta!
- Hoppas du blir det igen !
 
VEM I HELVETE SKRIVER NÅ DYLIGT TILL EN ANNAN MÄNNISKA?!
 
Jag tror inte att människor riktigt vågar att sättta sig in i att gå igenom en sån sak.
ATT:
-få stryk.
-ha sex med en främmande människa utan din tillåtelse.
-Hen gör illa dig samtidigt
-Du gråter av rädsla, smärta och ber om att hen kan sluta
 
När man tänker på det ryser man.
Så till er troll: DRA ÅT H-VETE !!
Jag är så fruktansvärt less på människor som klankar ner på andra för att dom tycker något annat.
 
Och varför får hon höra sånt då? Varför får hon kommentarer? Vad är den hon gör?
Jo,
Hon lägger upp bilder på hennes kropp som hon ÄGER, på hennes fb, hennes blogg, hennes insta m.m Hon är tatuerad, vill visa sina tatueringar, JAG HADE LÄTT FLASHAT UPP VARENDA MILLIMETER PÅ GADDARNA.
 
hon är feminist, vilket för mig är helt upp till var och en. 
Hon har startat ett ''uppdrag'' som handlar om bröst, TUTTFREDAG heter den. 
Den innebär att hon lägger upp olika bilder på olika kvinnors bröst, för att visa världen att ALLA bröst är vackra som dom är. 
 
Spelar ingen roll om dom är runda avlånga småa eller stora. 
Dagens media har pepprat folk med sin info där ''perfekta'' bröst är attraktiva och snygga. Operera på, lägg i lite silikon, runda och forma. 
så låter det i media, men är det verkligen allt ett par bröst har att ge? Sexuella vibbar?! Att vara attraherande?
Är det inte så att det är hela kvinnan och kvinnans insida som är attraherande? 
Varför ska man behöva tänka att, aah, näe, men jag har inte tillräckligt snygga bröst för att den här mannen ska gilla mig. FUCK IT DUDE! 
 
Du är vacker som du är!
Jag kan säga att mina hänger, jag har bristningar, de är i olika storlekar, men min sambo älskar dom. JAG älskar dom. för jag vet att dom ska föda mina framtida barn på mat.
Tycker inte han eller någon annan kille om dom och inte vill ha mig för den sakens skull, så synd för dig, jag bryr mig inte. 
För det är inte mina bröst som lyfter upp mitt liv,min personlighet, och min vardag. 
Det är jag, JAG som lyfter upp allt som har med MIG att göra.
 
Jag har absolut inget emot er som gör ett implantat, jag själv ville göra det. MEN det är ju just det.. 
Kvinnor ska inte om det absolut inte är för sin egen skull och tycke att operera sina bröst. 
Hon har gått ut med bilder på sina egna bröst, som har levt ett förflutet, ammat ett barn m.m för att få andra tjejer att våga göra detsamma. 
Vilket jag tycker är helt fantastiskt, hon offrar sig för att få andra tjejer att våga vara stolta över sig själv.
För all skit som hon har fått av människor är för vad hon gör för oss andra. 
 
Näe hörrni, för mig är denna tjej helt fantastisk ! 
 
Här har ni hennes länk till blogg och facebook sida, in och läs och ta åt er av vad hon säger. Vad andra säger skiter ni i. Ni är vackra som ni är ! 
 
http://jenniphermedph.blogg.se/
 
https://www.facebook.com/pages/Jenniphermedph/358862347638377
 
Puss och kram
Hadeeeee
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela