JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

Huset

Publicerad 2017-01-05 00:03:00 i Allmänt

Jag skrev ju om huset vi flyttade in i och att de höll på att bli ett hem p.g.a möbler o renovering.. men de ingen vet är att från 2013 på våren började allting.. misshandeln, både fysisk o psykisk.
 
Han var smart, för han rörde aldrig ansiktet mer än med en tröjarm, eller en jacka. han tröck, med ord, ofta på vilken äcklig hora jag var,..så jag kunde inte få ett blåmärke. utan de var mer på kroppen, antingen men hans fot som sparkade mig eller hans fingrar som höll strax under hakan och bad mig hålla käften.
 
(Till de gångerna...)

Allt detta fortsatte, och i varje bråk så gav jag mig inte, utan jag stod upp för mig och kämpade emot och fick mina utbrott i ilska. Vilket jag alltid fick smaka på tillbaka, pga att jag var en meningslös obetydelsefull hora..
 
En gång var när vi stod i hallen och han anklagade mig att ha varit otrogen, fast jag jobbat och sedan varit hemma med min vän Tess.
Tess låg i soffan, o jag och han stod ute i hallen, varav att han slår,med sina knytnävar, upp mig mot toalettdörren och jag börjar gråta, av smärtan som kom, samtidigt som jag trycker iväg honom och talar om för honom att han ska ta sina saker och gå (tänkte på min tess).. han går ut genom dörren och jag säger till honom att de är bra att han går så åker dörren upp och han tar tag i underkäken på mig, trycker upp mig mot garderoben och talar noga om för mig att jag förlorat honom och att jag ska passa mig jävligt noga. sedan går han.
Varav att tess kommer in i hallen och ifrågarsätter  mig om de hon hört o sett var sant, och jag svarar näe men det var inget, släpp de bara.

Jag gick därefter till jobbet och hans ''far'', som äger ställer där jag jobbade, frågade mig vad jag gjort och jag förklarade att jag tappat en hantel på bröstet efter jag tränat bröst på city som HAN bad mig säga. blåmärket var från början av nyckelbenet till 1-2cm ifrån slutet.
bild togs, likaså som alla andra märken. och jag hade hans erkännanden på telefonen.

De var inte bara detta utan en massa fler märken.
innan detta har jag bott i arbrå/bollnäs i 8 år, så har mina vänner därifrån.
 
Jag åkte till jessica och hennes pojkvän johan, var där en helg..
och HAN skulle hämta mig efter det. Han gjorde klart för mig att jag skulle köra hem från bollnäs till söderhamn och jag sa att självklart.
(Något inom mig sa att det inte kändes bra eller var bra)
lika så som varje dag när jag såg honom så jag tänkte inte så mycket på det.
Jag började köra emot söderhamn, Det var minusgrader, underkylt och jag låt i ca 95-100km/h.

Han ber mig ta bort alla bilder och konversationer som vi skrivit till varandra. och jag förklarade att jag kan ta bort de när vi är hemma i söderhamn,men han blir hysterisk och förklarar att det ska bort direkt. så jag tar bort allt..

Strax där efter ber han mig att jag ska stanna bilen.
Jag förklarar att jag inte tänker stanna mitt uten i skogen, utan vi åker nu hem.
 
Han får ännu ett utbrott, och slår i handskfacket på passagerarsidan, samt drar i handbromsen.
Jag skriker då till honom, tar tag i hans arm för att förhindra åtkomsten till handbromsen och gasar upp till ca 120-125 så vågar han inte röra några spakar.

Fel hade jag..
gasar upp till 125-130 och han drar ur bilnycklarna när jag håller bort hans hand från handbromsen.
Lyserna släcks, rattlåset går i, det ända jag tänker på är min överlevnad.. Så jag ställer mig på bromsen, bilen slirar samtidigt som jag hör hans röst och ett slag i revbenen..
bilen stannar till slut, och 3 sekunder senare kommer en timmerbil, en elstolpe står 2 meter ifrån och ett grovt dike var ca 4 dm från däcken..
Hans ord var:

-DIN JÄVLA HORA, KLIV UR BILEN.... JAG KOMMER SLITA UT DIG I HÅRET ANNARS  OCH SPARKA SÖNDER DITT ANSIKTE, SEN SLÅ IHJÄL DIG TILL DU INTE ANDAS MERA..
 
Jag hoppade därefter, på insidan, över till passagerarsätet, och sedan körde han runt på ställen i bollnäs där jag aldrig varit under mina år i bollnäs.
Han sa att jag bresat på mina ben där och jag gillade de.


Efter de så släppte han av mig hos jessica igen och förklarade att han skulle ringa snuten på mig och jag sa, men gör de så ska dom höra de du gjort ikväll och se de du gjort tidigare..

Han skrattade, och förklarade att jag inte har nå bevis.
Orden var:
-Jennifer.. Jag har inte gjort något.. du har inget bevis.. hahahaha

Då kopplade de.
För han hade fått mig att ta bort allt innan så jag har inga bevis. på varken bilder, hans erkännanden, eller konversationer.
Jag släpade mina väskor och mig själv utan nå luft i ena sidan då revbenen var av, vilket jag kände,
jag ringde jessica och johan och jessica BAR upp mig samt hade koll på mig under natten då jag hade sån smärta och var så ledsen..
 

mer info om denna relation kommer sen, orkar inte skriva mera då detta fortfarande gör väldigt, väldigt ont i mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela