JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

Fredag den 13

Publicerad 2015-03-14 02:10:00 i Allmänt

Otursdagen är officielt slut. 
vilket innebär, ingen olycka inget tjaffs inga konstigheter och kan heller inte  nu skylla på fel/dålig hemgäst pga fredag den trettonde. 
 
Min fredag varade så mycket som till nyss,. jag hade spelkväll bjöd vänninorna på dricka, de slutade i hyffsat tillstånd medans det intalade mig tvårtom.. vissa kom vissa inte, men det uvudsakliga är att jag spöade dem på spelet förutom brädspelet mellan mig och sarah. 
 
var nöjd med livet allt som ger och allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer sorger och besvär. 
 
 
 
SÄGER SOM KLAES:!!!!!!
 
jaaa,däh va den veckan dääh.. hööh---
 
 
puss o kram 
Hadeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela