JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

Wakeup call !

Publicerad 2015-06-03 17:42:08 i Allmänt

Okej, nu är det ju så här !
 
Jag har för första gången i mitt liv börjat må som jag vill! Med hjälp av några fantastiska människor runt om mig.
 
Jennipher kom in i mitt liv som en räddare i nöden och har lyft upp mig så sjuk mycket, utan henne vet jag ärligt inte vart jag skulle stå !
 
Jag vet inte hur jag ska kunna uttrycka eller visa hur tacksam och överväldigad i kärlek jag är för allt ni gör för mig! Ni är mina hjältar, utan er hade jag... gud vet vad... <3
 
All creds till er underbara människor!! <3
 
Jag tror inte mina andra nära förstår riktigt vad som hänt, vad som händer eller varför jag inte hör av mig lika ofta. dom blir mer ja men det är ph som du umgås med och är med, sitter du och ph ihop eller, och ja det är faktiskt så. Just nu isolerar jag mig och stänger in mig med henne pga att jag mår så sjukt bra med henne, hennes underbara dotter och hennes föräldrar!
 
Men jag har självklart inte glömt er andra runt mig, jag älskar er innerligt med men jag är i en period i mitt liv där sår måste läka och jag har hittat en ljuspunkt TACK VARE JENNIPHER !
 
När jag väl börjat må så bra som jag gör nu så har även en helt ny syn trädit fram. Jag menar samhället!
 
Alltså kom igen, allvarligt?!
vart är myndigheterna?
vart är föräldrarna?
vart är all hjälp som behövs?
 
Ser ni inte det vi andra ser? ser ni inte era tonåringar som står och röker på stan öppet? ser ni inte hur det börjar spåra ur?!
 
Söderhamn i övrigt har blivit bra nog trashigt, drogvärldens stad, misshandel, mord, försvinnanden, överdoser,våldtäkter m.m
 
Det här är skrämmande, jag vill inte att mina framtida barn ska växa upp i det här, jag vill inte stå och kolla bort när allt händer...
 
Jag vet vad ni tänker..
Men det händer överallt!!
flytta då om du inte vill vara här!
varför klagar du?!
 
Men ska man alltså behöva lämna familj och vänner för att komma ifrån skiten?
 
 
Idag var det två unga personer som gick bort av droger, jag menar en sån liten stad och två på samma dag!
DET ÄR SKRÄMMANDE!
 
Vi kan bara kolla tillbaka på de senaste åren. varje sommar de senaste 5 åren har det gått bort minst 5 personer, ÖVER VÅREN SOMMAREN BARA !
 
Det är dags att slå upp ögonen och inse vad fan det är som händer här.. Vill ni att era barn, syskon barn, barnbarn, eller bara du själv som person ska växa upp och leva i det här runt om dig ?!
 
Jag tycker detta är tragiskt och skrämmande..
 
 
Vila i frid, himlen har nu fått två till änglar att ta hand om ! all styrka och tanke till nära och kära !! <3
 
Puss o kram, haaaade !

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-04-22 22:26:13

Börja blogga igen gumman! Så kul å läsa din bloggish ;)

Svar: im on my way, ska bli bättre på de ;) ge mig inspiration då :D
jennifer tillander

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela