JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

just the way you are my love <3

Publicerad 2010-11-03 11:59:52 i Allmänt

Varför gömmer man sig för verkligheten? är det inte bättre att kliva ut ur sitt lilla skal och möta livet, stå för sina kast, ta tag i problemen! men det gör dom flesta inte.

Jag är en person som inte kräver någonting förutom tre saker av människor runt omkring mig, och det är:

*Ärlighet
*Tillit
*självkänsla, vad som
är bäst för dom, vad som är rätt och fel här i livet.

med dom tre så är det en helt underbar vän!
ibland måste till och med jag backa tillbaka och fundera på vad jag sa, vad jag gjorde m.m
men vi har alla val här i livet. olika vägar till oliika handlingar!

vi väljer om vi ska gå den bättre vägen eller den sämre..
men kom ihåg att så länge ni väljer dom sämre vägarna så kommer ni till en sämre miljö, och ni börjar även leka med livet, något ni kanske tycker är spännande, utmanande, men ändå otäckt, men kom ihåg en sak: till slut leker livet med dig!


En av våra bästa vänner gick bort för lite mer än två månader sedan i en motorcykel olycka...
han verkligen ÄLSKAR när det går fort och det finns en liten utmaning i det hela. och dom går bra dom dära maskinerna. och han skulle BARA åka och käka pizza sa han.. men först skulle han visa upp sin hojj för nikko och alex, och sen kom han inte längre... där tog det slut, allting han kämpat för, allting borta, bara för att han valde att gå vägen som han själv visste var väldigt fel. 

jag har fortfarande en ilska i mig, men också så himla mycket sorg och svek.. han vet bättre, men han är så stolt att äntligen ha sin hojj, att få visa upp den för sina vänner, att få känna adrenalinet!

Han (Jonathan Hägglund) var en person som ville allas bästa, men glömde oftast sig själv.. han var den som står i mitten av vårat ''gäng'' och gav alla tips, råd och hjälp på vägen. han fanns alltiid där för alla när man behövde någon. visst finns vi andra för varandra också men inte som han, han är överallt samtidigt eller vad man ska säga.han var också väldig mån och beskyddande över sina systrar och familj! han brukade alltid säga att den som rör min syster ska jag vri nacken av.  Han var även den som höll ihop ''gänget''. sen han gick bort har vi splitrats allihopa! alla har vi gått våran egen väg.. men alla har vi valt dom bättre vägarna istället för som sämre.

Jag brukar tänka på hur det skulle vara om han fortfarande var vid liv.. skulle vi alla umgås då? Jaa det är en fråga som nog aldrig kommer bli besvarad. 
men en sak är säker, han kommer alltid finnas i våra hjärtan och det kommer alltid kännas att han fortfarande är här. <3







Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-04 08:15:23

Älskar dig vacker

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela