JENNIFER TILLANDER

Live your life! # Live it your way! <3 Live it with passion! # Live it with style! <3 Live it forever !

Live, Life, Joy !

Publicerad 2013-02-11 00:52:04 i Allmänt

VILKEN HELG !! jag måste ju börja med att säga så så alla ska få en inblick av att jag har haft en så sjukt bra helg :D Fredagen bestod av hårfärgning och mys, lördagen gav en roadtrip till ljusdal och järvsö med linn och även nattis följde med en sväng :)
 
På lördag kväll så korkade vi upp jag, linn och grabbarna och även fler folk som var nykter var med :) Sen bar det iväg till Stiftelsen på tuppens i Bollnäs. Och JAAA dom var bra, och JAAA jag hade the time of my life med linn :D höhö idag då så vaknade man, mådde som man förtjänade åt en kungfrukost som innehöll typ 100000000000 kolhydrater med gojäntan, och sen hade soff häng hela dagen :P
 
Så tog min bredlast och drog till gymmet och körde ett pass ! ;MUMS vad skönt det var ! :D
 
Sen har vi ju det där med alla hjärtans dag... Den som känner sig manad kan ju komma hit med rosor och vitt vin och överaska mig med lite massage och annan uppvaktning. Ingen ?! ingen alls ?! Fatta man ju ! :D
 
Hahahahahha, nu garvar jag åt mig själv i brist på annat så nu blir det sängläge på norralagatan innan livet spårar !! :D
 
 
MVH
Jennifer Tillander

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela